söndag 4 juli 2010

Expo Norr


Så har vi då klarat av 4 dagar på mässan och en återstår. Hitintills har det varit väldigt lite folk där, men vi har ändå haft många trevliga samtal med presumtiva väljare och blivande nya medlemmar. Vårt tredjenamn på riksdagslistan, Björn Lindgren, 21 år, är en hejjare på att få kontakt med folk och att dela ut info. I synnerhet om det kommer ungdomar. Han påminner rätt mycket om Gustav Fridolin i sitt sätt att ta folk. Om Björn fortsätter med poitik så kommer han att gå långt. Jag har uppmanat honom att försöka kryssa sig förbi mig och Karin T......
Jag kan i övrigt konstatera att gubbar i keps där det står "Norrskog" eller liknande på, INTE tillhör våra sympatisörer. :-(
Den vanligaste frågan vi får är fortfarande "Var finns det en toalett". Inga andra montrar får den frågan, jag har kollat. Jag tolkar det som att folk tycker att vi har en HÖG trovärdighet. :-)
Nu ska jag strax sticka iväg till sista mässdagen.

Inga kommentarer: